Besplatna dostava   |   30 dana za povrat

Dostava i povrat

Koje je vrijeme isporuke?

eyerim pohranjuje sve najpopularnije artikle izravno u centar za pretovar, kako bi se osiguralo da se uvijek isporučuju najkasnije u roku od 24 sata. Ti su proizvodi lako prepoznatljivi na web stranici - označeni su oznakom "Na zalihama".

Ostatak se obično isporučuje unutar 10 radnih dana. Procjena vremena isporuke za svaki proizvod navedena je na odgovarajućoj stranici proizvoda.

NAPOMENA: Za ograničene kolekcije i sezonske artikle to može potrajati i dulje, ali ne brinite - ako se iz nekog razloga produžava vrijeme čekanja, obavijestit ćemo vas unaprijed, tako da vas ništa ne iznenadi.

Je li dostava stvarno besplatna? Dostavljate li u inozemstvo?

Da. eyerim pruža besplatnu dostavu svih proizvoda ravno do vašeg praga.

Dostava je u potpunosti besplatna u svim zemljama EU.

Ako se nalazite negdje drugdje, samo nam pošaljite poruku e-pošte na adresu kontakt@eyerim.hr i zasigurno ćemo vam pronaći najjeftiniji način da dobijete željeni artikal. U ovom slučaju, sve troškove uvoza koje carina vaše zemlje naplaćuje morat ćete sami snositi.

Mogu li pratiti moju narudžbu?

Nakon slanja narudžbe primit ćete poruku e-pošte s potvrdom dostave zajedno s kôdom za praćenje pomoću kojeg možete pažljivo pratiti vaš paket.

Prije toga, možete provjeriti trenutačni status svoje narudžbe prijavom na svoj račun u bilo kojem trenutku.

Koju dostavnu službu koristite?

Vaš artikal bit če bit će dostavljen u vaše ruke putem službe GLS, našeg pouzdanog međunarodnog isporučitelja.

Niste sigurni hoćete li biti dostupni na navedenoj adresi tijekom dana isporuke? Nema problema. U slučaju komplikacija, kurir će vas nazvati i pobrinuti se da vam artikal stigne sigurno.

Je li moguće vratiti primljene naočale?

Da, naravno. Zahvaljujući našoj politici povrata unutar 30 dana, kupujete bez rizika.

Ako proizvod koji ste naručili nije u skladu s vašim očekivanjima ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga vratiti u roku od 30 dana od primitka.

Ako želite zamijenitivaš proizvod za drugi, obavijestite nas. Nažalost, ne nudimo zamjenu unutar iste narudžbe, međutim, sa zadovoljstvom ćemo za vas naručiti novi proizvod. Jedina stvar koju trebate učiniti je postaviti novu narudžbu na našu web stranicu s zamjenskim proizvodom. Nakon što se vaša povratnica obradi, pokrenut ćemo vaš povrat i dostaviti zamjenu što je prije moguće. Imajte na umu da se predviđeno vrijeme isporuke na web stranici odnosi i na naloge za zamjenu.

U slučaju da ne želite naručiti neki drugi proizvod, naš tim će početi obrađivati vaš povrat odmah nakon što nam se povratni proizvod isporuči i provjeri kvaliteta.

Molimo pogledajte upute i uvjete za povrat artikla u donjem odjeljku.

Kako mogu vratiti artikal?

Poput svega na eyerimu, povrat je krajnje lak i jednostavan.

Sve što trebate učiniti je pažljivo zamotati vaš artikal, idealno u istu ambalažu u kojoj ste je primili i poslati nam natrag:

eyerim s.r.o.
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovakia

Obavijestite nas na adresu kontakt@eyerim.hr i javite nam razlog kako bismo mogli poboljšati uslugu. Nemojte zaboraviti navesti broj svoje narudžbe.

Svaki artikl je temeljito pregledan pri dolasku. Nažalost, nećemo moći prihvatiti vaš povrat ako nisu zadovoljeni sljedeći kriteriji:

  • Artikal mora biti u nekorištenom i nenošenom stanju
  • Artikal ne može biti oštećen (leće i okvir ne mogu biti ogrebani ili imati znakove trošenja i habanja)
  • Artikal mora biti vraćen u izvornoj ambalaži koja sadrži futrolu i sav pribor koji ste dobili
  • Sve oznake autentičnosti i pečati proizvođača moraju još uvijek biti priloženi
  • Način pakiranja i isporuke koji koristite mora biti siguran. eyerim ne preuzima odgovornost za proizvode koji su oštećeni ili izgubljeni na putu natrag do nas. Sačuvajte potvrdu o slanju.

NAPOMENA: Morate snositi troškove vraćanja proizvoda. Međutim, u slučaju da želite zamijeniti artikal, besplatno ćemo vam poslati zamjenski.

NAPOMENA: Nažalost, ne možemo refundirati troškove dijelova koji su izrađeni po mjeri prema individualnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale s personaliziranim receptnim lećama, možemo samo refundirati troškove okvira.

Koliko vremena je potrebno da bi se vidio povrat sredstava na mom računu?

Nakon što vaš povrat bude pregledan i obrađen u našem skladištu, obavijestit ćemo vas e-poštom i započeti puni povrat sredstava - cijeli proces obično traje do 14 dana. Nakon što započne povrat vaših sredstava, potrebno je 2 do 5 radnih dana kako biste vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o tvrtki vaše kreditne kartice, vrsti računa i pravilima vaše banke.

Primio/la sam pogreašn ili oštećen artikal.

Žao nam je ako vam se to ikada dogodi.

Učinit ćemo sve kako bi spriječili takvu situaciju. Svi proizvodi pažljivo su pregledani prije no što ih se isporuči našim kupcima. Nažalost, eyerim nema kontrolu nad onim što se događa tijekom dostave.

Molimo, snimite oštećeni artikal i pošaljite nam na adresu kontakt@eyerim.hr u roku od 3 dana po primitku paketa. Odmah ćemo vam poslati zamjenski par.

U međuvremenu pažljivo zamotajte artikal, idealno u istu ambalažu u kojoj ste je primili i pošaljite ga natrag (pogledajte gore navedene upute). Mi ćemo nadoknaditi troškove dostave.