Besplatna dostava   |   30 dana za povrat
  • Često postavljana pitanja
    • Pitanja o narudžbi
    • Plaćanje, promocije i bonovi
    • Proizvodi, marke i zalihe
    • Povrat robe i novca
    • Isporuka i dostava
    • Tehnička pitanja
    • eyerim collection
  • Dostava i povrat
    • Kako vratiti
    • Pitanja
  • Kontakt
  • Pitanja o narudžbi
  • Plaćanje, promocije i bonovi
  • Proizvodi, marke i zalihe
  • Povrat robe i novca
  • Isporuka i dostava
  • Tehnička pitanja
  • eyerim collection
  • Kako vratiti
  • Pitanja

Pitanja o narudžbi

  • Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

    Procijenjeno vrijeme dostave vaše narudžbe uvijek se nalazi u e-mailu za potvrdu narudžbe i odnosi se na radne dane (vikendi i praznici isključeni).

  • Nisam primio/la e-mail s potvrdom narudžbe, je li sve u redu?

    Ako ne možete pronaći potvrdu svoje narudžbe u pristigloj pošti, pratite sljedeće korake:

    • Provjerite mapu "Spam" ili "Promocije" u svom sandučiću
    • Provjerite jeste li ispravno dovršili narudžbu (uspješno plaćanje)

    Ako još uvijek ne možete naći potvrdu svoje narudžbe, vjerojatno ste pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte ili vaše plaćanje nije uspješno obrađeno. Molimo, obratite se našoj Službi za korisnike sa što više pojedinosti o problemu i pokušat ćemo ga riješiti za vas.

  • Mogu li izmijeniti svoju narudžbu nakon što je predam?

    Ne možemo ništa mijenjati nakon što predate narudžbu. To uključuje mijenjanje boje/veličine artikla, načina dostave ili načina plaćanja.

    Međutim, možda ćete moći otkazati narudžbu i predati novu ako vam još nije poslana.

    Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo obratite se našoj Službi za korisnike s brojem narudžbe i obavijestite nas o razlogu otkazivanja. Obradit ćemo vaš zahtjev za otkazivanje čim budemo mogli i poslati vam potvrdu o povratu novca.

  • Mogu li otkazati svoju narudžbu nakon što je predam?

    Ako vaša narudžba još nije poslana, molimo obratite se našoj Službi za korisnike s brojem narudžbe i obavijestite nas o razlogu otkazivanja.

    Obradit ćemo vaš zahtjev za otkazivanje čim budemo mogli i poslati vam potvrdu o povratu novca (osim ako ste odabrali plaćanje pouzećem). Ako otkažete narudžbu, može potrajati do 5 radnih dana kako bi vam banka ili izdavatelj kartice učinili sredstva ponovno dostupnima.

  • Što da radim ako moj kod za praćenje ne radi?

    Kod nekih dostavljačkih službi može trebati 1 - 4 dana za aktiviranje informacija za praćenje.

    Ako se vaše informacije za praćenje ne ažuriraju unutar tog razdoblja ili vaš paket negdje zapne, obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo vam pomogli.

  • Mogu li otkazati svoju narudžbu nakon što mi je poslana?

    Ne možemo otkazati vašu narudžbu nakon što vam je pošaljemo.

    Ako želite otkazati dostavu, savjetujemo vam da se obratite dostavljačkoj tvrtki koja će vam dostaviti paket u vašoj zemlji i zamolite ih da preusmjere vaš paket natrag pošiljatelju. Ako u međuvremenu ne obrade vaš zahtjev, možete odbiti paket po dolasku i bit će nam automatski vraćen.

    Nakon što primimo vaš odbijeni paket, javit ćemo vam se i obraditi povrat ako ste platili unaprijed.

  • Kako mogu otkazati narudžbu?

    Način na koji možete otkazati narudžbu ovisi o trenutnom statusu vaše narudžbe.

    Ako vaša narudžba još nije poslana, molimo obratite se našoj Službi za korisnike s brojem narudžbe i obavijestite nas o razlogu otkazivanja. Obradit ćemo vaš zahtjev za otkazivanje čim budemo mogli i poslati vam potvrdu o povratu novca.

    Nakon što vam pošaljemo narudžbu, više je ne možemo otkazati. Stoga vam savjetujemo da se obratite dostavljačkoj tvrtki koja će vam dostaviti paket u vašoj zemlji i zamolite ih da preusmjere vaš paket natrag pošiljatelju. Ako u međuvremenu ne obrade vaš zahtjev, možete odbiti paket po dolasku i bit će nam automatski vraćen.

    Nakon što primimo vaš odbijeni paket, javit ćemo vam se i obraditi povrat ako ste platili unaprijed.

  • Kako mogu stupiti u kontakt s vašom Službom za korisnike?

    Nastojimo učiniti kupovanje kod eyerima lakim i jednostavnim, ali znamo da ćete možda imati nekih pitanja i zato smo razvili ovu stranicu.

    Nadamo se da ćete pronaći odgovore koje tražite. Međutim, ako morate kontaktirati s nama, ovdje smo za vas svakog radnog dana tijekom cijele godine. Ako nam se želite obratiti, samo odaberite jednu od mogućnosti za kontakt u nastavku kako bismo vam pomogli.

    email address   kontakt@eyerim.hr

  • Primio/la sam neispravan ili oštećen artikal, što da radim?

    Bit će nam jako žao ako vam se to ikad dogodi. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i želimo odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

    Čim otkrijete pogrešku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike uz:
    • broj svoje narudžbe
    • ime neispravnog artikla
    • opis pogreške, u idealnom slučaju sa slikama

    Nakon što primimo vaš oštećeni ili neispravni proizvod, nadoknadit ćemo vam troškove slanja i poslati vam zamjenski artikal što je brže moguće.

  • Primio/la sam pogrešan artikal, što da radim?

    Bit će nam jako žao ako vam se to ikad dogodi. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i želimo odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

    Molimo obratite se našoj Službi za korisnike uz broj svoje narudžbe i ime pogrešnog artikla.

    Javit ćemo vam se s dodatnim informacijama i poslati vam zamjenski artikal što je brže moguće.

  • Hoćete li izdati račun uz moju narudžbu?

    Izdajemo račun uz svaku narudžbu.

    Vaš je račun uvijek priložen uz e-mail za potvrdu prilikom slanja vaše narudžbe. Također ga stavimo u paket u papirnatom obliku.

    Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, vaš račun neće biti priložen u paketu. Umjesto toga, poslat ćemo vam račun e-mailom nakon što preuzmete svoj paket i platite narudžbu.

  • Mogu li kupovati kao tvrtka i dobiti račun?

    Taj način kupovanja nije još optimiziran na našoj web-stranici pa ne možete odabrati opciju "kupujte kao tvrtka" na završetku kupnje.

    Kako biste kupovali kao tvrtka, molimo pratite sljedeće korake:
    • Predajte narudžbu kao običan kupac
    • Nakon što primite e-mail za potvrdu narudžbe, obratite se našoj Službi za korisnike i zamolite ih da promijene vaše podatke o naplati
    • Ne zaboravite navesti punu adresu tvrtke i PDV broj u e-mailu, tako da možemo odmah ažurirati vaše podatke o naplati
    • Račun će vam biti poslan e-mailom ili unutar paketa prilikom dostave narudžbe

    Molimo imajte na umu da u slučaju plaćanja pouzećem ne možemo izdati vaš račun prije slanja artikla. U tom slučaju primit ćete račun e-mailom kad vam isporučimo narudžbu.

  • Što ako nešto nije u redu na računu?

    Ako imate bilo kakvih problema s računom koji ste primili od nas, molimo obratite se našoj Službi za korisnike koja to može riješiti.

  • Nisam dobio/la račun, što da radim?

    Vašeg računa nema u paketu? ne brinite - možete pronaći elektroničku inačicu računa u e-mailu za potvrdu isporuke.

    Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, vaš račun neće biti priložen u paketu. Umjesto toga, poslat ćemo vam račun e-mailom nakon što preuzmete svoj paket i platite narudžbu.

  • Otkazao/la sam narudžbu - kad će mi novac ponovno biti dostupan?

    Kad otkažete narudžbu, sredstva će vam ponovno biti dostupna. Nakon što pokrenemo povrat, potrebno je 2 - 5 radnih dana kako biste ponovno vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o vašoj kreditnoj kartici, vrsti računa i pravilima vaše banke.

  • Mogu li dobiti povrat novca ako se cijena promijenila otkako sam predao/la narudžbu?

    Kao online trgovina, mijenjamo cijene u skladu s marketinškom aktivnosti, zalihama i potražnjom od strane kupaca. U tom slučaju nećemo moći nadoknaditi razliku.

Kako vratiti artikal

Step 1 Pažljivo zamotajte svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili. Molimo imajte na umu da svi artikli koji se vraćaju moraju biti poslani u izvornom stanju te uključivati izvorne dodatke, npr. krpicu za čišćenje, tvrdi etui, potvrdu o autentičnosti itd.
Step 2 Ispunite obrazac za povrat i stavite ga u svoj paket. Vrlo je važno priložiti taj obrazac artiklu/ima u paketu kako bismo mogli obraditi vaš povrat čim stigne u naše skladište.
Treba li vam novi obrazac za povrat? Preuzmite ga ovdje.
Step 3 Nakon što zapakirate pošiljku, sve što trebate napraviti jest predati je lokalnom poštanskom uredu i poslati nam je natrag na:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovakia
Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda ili dostavljačke službe te ga sačuvajte na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen.

*Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas.
Step 4 Pričekajte malo. Od dana kad ga pošaljete, može potrajati do 10 radnih dana dok se vaš povrat ne dostavi i obradi u našem skladištu.

Usput, jeste li platili svoju narudžbu pouzećem? Molimo javite nam se u međuvremenu na kontakt@eyerim.hr i javite nam podatke o svom bankovnom računu, tako da možemo učiniti proces povrata glatkim i vratiti vam novac što je prije moguće.
Step 5 Čim primimo vaš povrat i pregledamo ga u svom skladištu, obavijestit ćemo vas e-mailom.
Odmah nakon toga pokrenut ćemo puni povrat sredstava. Molimo imajte na umu da je potrebno 2 - 5 radnih dana dok sredstva ne budu ponovno vidljiva na vašem bankovnom računu, ovisno o vašem načinu plaćanja, vrsti računa ili pravilima vaše banke.

Kako vratiti artikal

Step 1 Pažljivo zamotajte svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili. Molimo imajte na umu da svi artikli koji se vraćaju moraju biti poslani u izvornom stanju te uključivati izvorne dodatke, npr. krpicu za čišćenje, tvrdi etui, potvrdu o autentičnosti itd.
Step 2 Ispunite obrazac za povrat i stavite ga u svoj paket. Vrlo je važno priložiti taj obrazac artiklu/ima u paketu kako bismo mogli obraditi vaš povrat čim stigne u naše skladište.
Treba li vam novi obrazac za povrat? Preuzmite ga ovdje.
Step 3 Nakon što zapakirate pošiljku, sve što trebate napraviti jest predati je lokalnom poštanskom uredu i poslati nam je natrag na:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovakia
Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda ili dostavljačke službe te ga sačuvajte na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen.

*Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas.
Step 4 Pričekajte malo. Od dana kad ga pošaljete, može potrajati do 10 radnih dana dok se vaš povrat ne dostavi i obradi u našem skladištu.

Usput, jeste li platili svoju narudžbu pouzećem? Molimo javite nam se u međuvremenu na kontakt@eyerim.hr i javite nam podatke o svom bankovnom računu, tako da možemo učiniti proces povrata glatkim i vratiti vam novac što je prije moguće.
Step 5 Čim primimo vaš povrat i pregledamo ga u svom skladištu, obavijestit ćemo vas e-mailom.
Odmah nakon toga pokrenut ćemo puni povrat sredstava. Molimo imajte na umu da je potrebno 2 - 5 radnih dana dok sredstva ne budu ponovno vidljiva na vašem bankovnom računu, ovisno o vašem načinu plaćanja, vrsti računa ili pravilima vaše banke.

Plaćanje, promocije i bonovi

  • Kako mogu platiti svoju narudžbu?

    Online plaćanja na eyerimu brza su poput munje i shvaćamo vašu sigurnost vrlo ozbiljno, zato su vaši podaci sigurni kod nas. Sve transakcije obrađuju se putem šifriranog pristupnika za plaćanje i upotrebljavamo vodeće sigurnosne sustave i sustave za sprječavanje prijevara.

    Možete upotrijebiti bilo koji dolje navedeni oblik plaćanja kako biste platili svoju narudžbu:
      • Kreditna kartica / Debitna kartica
      • Plaćanje pouzećem

  • Kako mogu primijeniti kod za popust na vašoj web-stranici?

    Morate unijeti kod točno onako kako vam je dan/reklamiran, bez razmaka. Upišite ili kopirajte i zalijepite kod u polje "Kod za popust" u vašoj košarici, kako je prikazano u nastavku:
    how to use discount voucher

    Nakon što unesete kod, kliknite na "Primijeni kupon" i dodat će kod vašoj narudžbi. Kad se kod primijeni na vašu narudžbu, vidjet ćete vrijednost popusta i ukupni iznos vaše narudžbe promijenit će se u skladu s kodom. Molimo imajte na umu da je vrijednost kupona na blagajni uvijek prikazana bez poreza.
    how to use discount voucher

    Morate unijeti kod za popust prilikom naplate jer se kasnije ne može primijeniti.

  • Zašto moj kod za popust ne radi?

    Ako primijetite da vaš kod za popust ne radi, molimo provjerite sljedeće:
    • Možete upotrijebiti samo jedan kod za popust po narudžbi.
    • Budući da su naši kodovi za popust različiti, različiti su i uvjeti i odredbe za svaki, zato ih obavezno provjerite kad primite bilo koji kod. Kodovi mogu vrijediti samo za određene artikle i većina kodova imat će datum isteka. Trebali biste moći pronaći uvjete i odredbe na istom mjestu na kojem ste pronašli kod, bilo da je to putem e-pošte ili na našoj web-stranici.

    Ako vaš kod za popust još uvijek ne radi nakon što ste provjerili sve gore navedeno, onda se obratite našoj Službi za korisnike, navodeći što je više moguće pojedinosti o problemu, uključujući snimke zaslona bilo koje poruke o pogrešci koju dobijete i ono što ste dosad napravili.

  • Smijem li ponovno upotrijebiti svoj kod za popust nakon što otkažem ili vratim narudžbu?

    Ako upotrijebite kod za popust, a zatim zbog nekog razloga otkažete ili vratite narudžbu, možete primijeniti isti kod za popust na svoju sljedeću narudžbu ako:
    • Taj kod kupona još nije istekao
    • Taj kupon vrijedi za artikal koji odaberete

    Ne možete ponovno primijeniti kodove kupona koji vrijede samo za prvu narudžbu ili kodove kupona čiji uvjeti za upotrebu ne odgovaraju vašem odabranom zamjenskom proizvodu.

  • Zašto ne mogu odabrati plaćanje pouzećem prilikom naplate?

    Uvijek pokušavamo ponuditi najveći izbor mogućnosti plaćanja svojim kupcima, a plaćanje pouzećem jedna je od njih.

    Ako otkrijete da prilikom naplate nema mogućnosti plaćanja pouzećem, molimo provjerite sljedeće:
    • Ne možete odabrati plaćanje pouzećem za narudžbe koje uključuju dioptrijske leće izrađene po mjeri.
    • Zbog sigurnosnih razloga, plaćanje pouzećem nije dostupno za narudžbe iznad 1 500 HRK.

  • Nisam primio/la svoj kod s popustom za dobrodošlicu nakon što sam se prijavio/la za vaš newsletter.

    Prijavili ste se za naš newsletter? Trebali biste odmah primiti svoj kupon s kodom za dobrodošlicu.

    Ako još niste dobili svoj popust za dobrodošlicu, molimo provjerite sljedeće:
    • Preverite razdelek "Vsiljena pošta" v vašem nabiralniku – naše novice so preplavljene z odličnimi ponudbami, ki jih vsebujejo, in se zaradi tega občasno izgubijo.
    • Provjerite jeste li pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte prilikom prijave. Najlakši način na koji to možete provjeriti jest da se ponovno prijavite i pričekate hoće li vaš kupon za dobrodošlicu stići.

    Ako još uvijek ne možete naći svoj kupon s kodom za dobrodošlicu nakon što ste provjerili sve gore navedeno, molimo obratite se našoj Službi za korisnike navodeći što je moguće više detalja o problemu.

  • Mogu li platiti u ratama na vašoj web-stranici?

    Nažalost, taj način plaćanja trenutno je nedostupan na našoj web-stranici.

  • Mogu li upotrijebiti više od jednog koda za popust u svojoj narudžbi?

    Upotrebljavate kod za popust u svojoj narudžbi? Možete upotrijebiti samo jedan po narudžbi.

    Za više informacija o tome kako primijeniti kod za popust na našoj web-stranici, kliknite ovdje.

  • Zaboravio/la sam primijeniti kod za popust prilikom naplate, što da radim?

    Morate unijeti kod za popust u svoju košaricu prilikom naplate jer se kasnije ne može primijeniti.

    Ako još uvijek želite primijeniti kod na svoju narudžbu, morate otkazati narudžbu i predati novu na našoj web-stranici. Za više informacija o otkazivanju narudžbe, kliknite ovdje.

  • Gdje mogu dobiti kod za popust kako bih ga upotrijebio/la za svoju narudžbu?

    O da! Mi znamo da naši kupci vole odlične akcije i posebne ponude s vremena na vrijeme.

    Predlažemo vam da pogledate našu web-stranicu, često imamo stvarno odlične dugotrajne promocije određenih marki, dioptrijskih leća ili pojedinih kolekcija.

    Ako tražite kod za popust, šaljemo ih svojim kupcima u newsletterima. Ponekad ćete primijetiti kod na našoj stranici na Facebooku ili baner na našoj web-stranici. A za poklanjanje kodova provjerite naš Instagram - jednostavno držite oči otvorenima!

  • Mogu li obaviti kupnju bez PDV-a na vašoj web-stranici?

    Zbog naših Općih pravila, prodajemo samo izravno javnosti - stoga ne prihvaćamo kupnju bez PDV-a.

Pitanja

  • Je li moguće vratiti naočale koje sam primio/la?

    Da, naravno. Zahvaljujući našem 30-dnevnom pravilu o povratu, kupujete bez rizika.

    U slučaju da proizvod koji ste naručili ne ispunjava vaša očekivanja ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga poslati natrag u roku od 30 dana nakon primitka.

    Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

  • Kako vam mogu vratiti naručeni artikal?

    Kao i sve na eyerimu, povrati su iznimno laki i jednostavni. Sve što trebate napraviti jest pažljivo zamotati svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili te nam ga poslati natrag na adresu:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovakia

    Kako biste vidjeli čitav naš Vodič za povrat, korak po korak, kliknite ovdje.

  • Koja su vaša opća Pravila o povratu?

    Ako želite vratiti neispravan ili pogrešan artikal, molimo kliknite ovdje kako bismo to riješili. Ako trebate novi obrazac za povrat, molimo kliknite ovdje.

    Želite li vratiti nešto? Nema problema!
    • Možete vratiti bilo koji artikal i dobiti povrat novca, u roku od 30 dana od primitka izvorne narudžbe.
    • Ako želite drukčiju veličinu ili boju, molimo vratite neželjeni artikal i predajte novu narudžbu.
    • Nema potrebe da nas obavještavate o vraćanju nečega, samo ispunite obrazac za povrat iz svog paketa i priložite ga prilikom povrata.
    • Nadoknadit ćemo vam iznos koji ste platili za svoj artikal, uključujući artikle na rasprodaji putem vašeg prvobitnog načina plaćanja.
    • Ne možemo nadoknaditi troškove dijelova koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s lećama možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.
    • Artikli su vaša odgovornost sve dok ne dođu do našeg skladišta, zato se pobrinite da su pravilno zapakirani i da se ne mogu oštetiti putem!
    • Artikal se mora vratiti u izvornoj ambalaži koja sadrži kutiju i sve dodatke koje ste primili, a sve oznake autentičnosti i pečati proizvođača moraju i dalje biti pričvršćeni.
    • U malo vjerojatnom slučaju da nam se artikal vrati u neprikladnom stanju ili izvan 30 dana obuhvaćenih pravilima o povratu, možda ćemo vam ga morati poslati natrag.
    • Nismo odgovorni za artikle koji nam se vrate greškom. Ako želite da vam ih vratimo, možemo zatražiti da pokrijete troškove dostave.
    • Ovisno o dostupnom mogućnostima u vašoj zemlji, bit ćete odgovorni za troškove vraćanja svih artikala.
    • Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas. Molimo nabavite dokaz o slanju.

    Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

  • Kako ispuniti obrazac za povrat?

    Jednostavno je! Samo pratite upute na obrascu i pazite da sve točno napišete. Trebat će nam te pojedinosti za obradu vašeg povrata. Nakon što ga ispunite, ubacite obrazac u paket s artiklima koje vraćate.
    how to use discount voucher
    Pogledajte malo kako bi to trebalo napraviti: 

  • Smijem li vratiti artikal radi zamjene umjesto povrata?

    Ne možemo ponuditi zamjenu vraćenih artikala i svi vraćeni artikli bit će automatski otkazani, uz povrat novca.

    Ako želite naručiti drugu veličinu, boju ili potpuno drukčiji model, sve što trebate napraviti jest predati novu narudžbu na našoj web-stranici.

  • Nadoknađujete li troškove dostave ako nešto vratim?

    Morate snositi troškove vraćanja proizvoda. Međutim, vaši troškovi povrata bit će nadoknađeni u nekim okolnostima, primjerice ako primite pogrešan ili neispravan proizvod.

    Nažalost, također ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

  • Nadoknađujete li troškove dioptrijskih leća?

    Nažalost, također ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

    Ako želite zadržati leće, poslat ćemo vaš vraćeni artikal u naš laboratorij kako bismo stručno odvojili vaše dioptrijske leće i poslali vam ih natrag. Međutim, savjetujemo vam da ne upotrebljavate te leće s drugim okvirima jer su izrađene po mjeri za određeni okvir i mogle bi naštetiti vašem vidu ako se budu upotrebljavale s drukčijim oblicima i veličinama okvira.

    NAPOMENAMorate snositi troškove vraćanja proizvoda. Ako želite naručiti drugu veličinu, boju ili potpuno drukčiji model, sve što trebate napraviti jest predati novu narudžbu na našoj web-stranici.

  • Jeste li već primili moj vraćeni artikal?

    Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni artikal, obavijestit ćemo vas e-mailom. Može potrajati do 10 radnih dana od dana kad ste poslali povrat do trenutka kad nam se dostavi natrag.

    Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda i čuvajte ga na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen, tako da možete pratiti njegovo putovanje i držati ga na oku dok ne stigne do nas.

  • Vratio/la sam artikal i novac mi je pogrešno vraćen.

    Uistinu nam je žao ako smo pogriješili. Molimo obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo to riješili.

    Međutim, imajte na umu da ne možemo izvršiti povrat za dioptrijske leće i naknadu za plaćanje pouzećem.

  • Što ako sam zaboravio/la uključiti obrazac za povrat u paket?

    Zaboravili ste uključiti obrazac za povrat u svoj paket? Ne brinite - naš tim za povrat vjerojatno će prepoznati narudžbu prema vašem imenu pa ćemo znati da je paket vaš.

    Nakon što obradimo i pregledamo vašu narudžbu, poslat ćemo vam e-mail kako bismo vas obavijestili da je sve u redu i da možete očekivati povrat novca u narednim danima.

  • Za koliko ću vremena primiti povrat?

    Dužni smo pokrenuti povrat sredstava u roku od 14 kalendarskih dana nakon što povučete svoju kupnju. Međutim, nismo dužni pokrenuti povrat sredstava ako ne primimo povrat robe ili dokaz o slanju.

    Nakon što pokrenemo povrat, potrebno je 2 - 5 radnih dana kako biste ponovno vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o vašoj kreditnoj kartici, vrsti računa i pravilima vaše banke.

  • Primio/la sam neispravan ili oštećen artikal, što da radim?

    Bit će nam jako žao ako vam se to ikad dogodi. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i želimo odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

    Čim otkrijete pogrešku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike uz:
    • broj svoje narudžbe
    • ime neispravnog artikla
    • opis pogreške, u idealnom slučaju sa slikama

    Nakon što primimo vaš oštećeni ili neispravni proizvod, nadoknadit ćemo vam troškove slanja i poslati vam zamjenski artikal/povrat novca što je brže moguće.

  • Smijem li osobno vratiti artikal?

    U ovom trenutku nismo u mogućnosti obraditi osobne povrate. Molimo slijedite naš Vodič za povrat i pošaljite nam artikal natrag putem standardne pošte ili bilo koje dostavljačke tvrtke po vašem izboru.

    Poslat ćemo vam e-mail kad naš tim za povrat obradi vaš paket i pregleda vraćeni artikal.

  • Platio/la sam pouzećem, kako mogu primiti povrat novca?

    Sve povrate novca pokrećemo elektroničkim putem. Ako ste predali narudžbu uz odabrano plaćanje pouzećem i vraćate proizvod, molimo javite nam se u međuvremenu na kontakt@eyerim.hr i navedite sljedeće:
    • svoj IBAN ili broj bankovnog računa
    • puno ime vlasnika računa
    • punu adresu vlasnika računa

    Javit ćemo vam se čim primimo vaš artikal i odmah ćemo izdati povrat sredstava.

    Molimo imajte na umu da se sredstva plaćena pouzećem vraćaju putem bankovnih prijenosa i ne prihvaćaju se druge mogućnosti.

  • Kako mogu primijeniti 2-godišnje jamstvo?

    Kako bismo procijenili je li oštećenje pokriveno jamstvom, molimo pošaljite nam slike i opis nedostatka na kontakt@eyerim.hr i javit ćemo vam se s daljnjim uputama.

    Kad primimo vaš artikal, poslat ćemo ga proizvođaču radi provjere jamstva. Molimo imajte na umu da taj proces može potrajati do 30 dana.

    Ako je oštećenje pokriveno jamstvom*, zamijenit ćemo ga ispravnim primjerkom i besplatno vam ga poslati. Ako ne želite zamjenu ili proizvod više nije dostupan, pokrenut ćemo potpuni povrat novca. Molimo imajte na umu da u slučaju artikala koje trenutno nemamo na zalihama, može trebati više vremena dok vam ne pošaljemo zamjenu.

    *Jamstvo pokriva sva oštećenja u proizvodnji bez iznimke. Jamstvo ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenom svakodnevnom upotrebom (npr. ogrebotine) i štetu koja proizlazi iz pogrešne upotrebe proizvoda ili nezgode.

  • Kako mogu dobiti novi obrazac za povrat?

    Ne možete pronaći svoj obrazac za povrat? Ne brinite, možete ispisati novi ovdje.

    Samo pratite upute na obrascu i obavezno sve ispravno napišite. Trebat će nam te pojedinosti kako bismo obradili vaš povrat. Kad ispunite obrazac, ubacite ga u paket zajedno s artiklima koje vraćate.

SLUŽBA ZA KORISNIKE

Naši agenti službe za korisnike ovdje su za vas svaki dan. Čitamo sve poruke i uvijek odgovaramo u roku od 24 sata.

Povratna adresa :

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovensko

Adresa registriranog sjedišta:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Tvrtka je upisana u
trgovački registar koji vodi
Okružni sud Košice, odjeljak Sro,
prilog 36601/V.

Proizvodi, marke i zalihe

  • Možete li mi dati više informacija o svojim proizvodima?

    Pokušavamo vam dati koliko god možemo korisnih informacija o svim proizvodima, uključujući:

    • Značajke proizvoda
    • Detaljni opis
    • Razne slike proizvoda
    • Kako funkcioniraju veličine

    Na svakoj stranici proizvoda nalazi se odjeljak odmah ispod slika u kojem možete pronaći detalje o materijalu, boji i veličini, primjerice koje su točne dimenzije okvira. Također na svakoj stranici postoji naš brzi vodič za veličinu koji vam može pomoći otkriti koja će veličina savršeno odgovarati vašem licu.

  • Kako mogu potražiti određeni proizvod ili marku na vašoj web-stranici?

    Znate li točno što tražite? Ako znate, unesite to u traku za pretraživanje na vrhu stranice i kliknite na povećalo. Naša pametna traka za pretraživanje pomoći će vam to pronaći što je prije moguće!

    Možete također pregledavati prema kategorijama proizvoda pomoću kartica na vrhu te stranice i tražiti samo sunčane naočale, dioptrijske naočale ili sportske kolekcije. Samo prijeđite mišem iznad njih i možete odabrati vrstu artikla koji želite pogledati na temelju spola, marke, oblika okvira, vrste sporta ili dostupnosti na zalihama.

    Također imamo potpuni popis marki koje nudimo, koji možete pregledati kako biste vidjeli imamo li vašu omiljenu. Uz više od 80 marki i tisuće dostupnih sunčanih naočala, dioptrijskih okvira i skijaških naočala, vjerojatno je imamo!

    Našli ste ono što želite? Dodajte u košaricu i kad završite s kupnjom, pratite upute na zaslonu kako biste dovršili narudžbu.

  • Kako mogu upotrijebiti vaše Magic mirror?

    Online kupnja naočala promijenit će vaš život uz naše Magic mirror. Jednostavno odaberite svoj omiljeni par sunčanih ili dioptrijskih naočala, kliknite na gumb Magic mirror u donjem desnom kutu slike, uključite svoju web-kameru ili samo učitajte bilo koju svoju sliku online i spremni ste.

    Nažalost, trenutno nisu svi artikli dostupni za virtualnu probu. Kako biste vidjeli izbor svih artikala dostupnih za probu uz virtualno ogledalo, kliknite ovdje.

    Zapamtite da naše Magic mirror ne može odrediti koja bi veličina odgovarala vašem licu. U tom slučaju, naš Vodič za veličinu mogao bi dobro doći, zar ne?

  • Imate li trgovinu koju mogu posjetiti?

    U eyerimu smo posvećeni online trgovini pa nas nećete naći u lokalnom trgovačkom centru.

    Usredotočeni smo na ponudu "svega pod jednim krovom" - od uvijek omiljenih marki poput Ray Bana do nezavisnih marki, od funkcionalnih sportskih okvira do probranih dizajnerskih primjeraka. Svaki tjedan donosimo vam stotine novih artikala i najnovije kolekcije naočala, zajedno s vijestima i savjetima putem našeg bloga.

    Ne morate brinuti o radnom vremenu ili pokušavati rezervirati termin kod nas - samo pregledajte našu web-stranicu iz udobnosti svog doma i počnite kupovati.

    Nudimo besplatnu isporuku u sve zemlje EU-a. Zahvaljujući našem 30-dnevnom pravilu o povratu, kupujete bez rizika. Svi naši proizvodi su 100 % autentični i dolaze s 2-godišnjim jamstvom.

  • Mogu li dobiti proizvod koji trenutno nije naveden na vašoj web-stranici?

    Naša ponuda neprestano se ažurira na temelju dostupnosti i količine zaliha kod naših dobavljača i vjerujte nam, nijedan artikal neće nam umaknuti. To, međutim, također znači da brojni artikli nestaju s naše web-stranice, naročito tijekom visoke sezone, a zamjenjuju ih drugi. Srećom, radimo izravno s vodećima na tržištu u industriji naočala i donosimo vam stotine novih artikala, najprodavanije i najnovije kolekcije naočala svaki tjedan, zato ostanite s nama ako još niste pronašli savršeni par.

  • Znate li hoće li artikal kojeg privremeno nema u zalihama opet biti dostupan?

    Trenutno nismo u mogućnosti reći vam hoće li artikal koji je privremeno nedostupan ponovno biti u zalihama. Budući da kolekcije dolaze i odlaze, mnogi artikli u nekom trenutku prestaju se proizvoditi i zamjenjuju ih nove kolekcije.

    Želite potražiti nešto slično? Sve što trebate napraviti jest odabrati jednu od kategorija koja vas zanima. Na primjer, tražite sve sunčane naočale i onda suzite izbor pomoću raznih filtara s lijeve strane naše stranice kataloga. Na temelju boje leća, oblika okvira, materijala ili nekih posebnih značajki, možete pronaći ono što ste tražili.

  • Jesu li naočale koje prodajete autentične?

    Da, bez imalo sumnje.

    Svi proizvodi koji se prodaju na eyerimu 100 % su originalni. Svaki model isporučuje se u svom izvornom pakiranju, skupa sa svim dodacima. Ako ju je proizvođač priložio, potvrda o autentičnosti također će se nalaziti u paketu.

    eyerim je službeni prodavač Ray-Bana i svih drugih marki navedenih na našoj web-stranici. Radimo izravno s vodećima na tržištu u industriji naočala, kao što su Luxottica ili Safilo koji desetljećima u Italiji proizvode marke poput Ray-Bana, Oakleyja, Prade, Tommyja Hilfigera, Michaela Korsa i brojnih drugih. Saznajte više.

    Osim toga, naš tim brine se za oči ljudi širom Europe već više od 4 godine, nudeći dizajnerske sunčane naočale i dioptrijske okvire više od 80 svjetski poznatih marki, a to, vjerujemo, ne bi bilo moguće da vam nudimo lažne proizvode, zar ne? U eyerimu naporno radimo kako bismo osigurali 100-postotno zadovoljstvo i obećavamo samo kvalitetu, visoki standard i izvrsnu uslugu svim svojim kupcima.

  • Hoću li dobiti tvrdi etui i krpicu za čišćenje sa svojim naočalama?

    Svaki artikal koji kupite na eyerimu isporučuje se u svom izvornom pakiranju, skupa sa svim dodacima koje proizvođač osigurava.

    Većina marki i kolekcija uključuje tvrdi ili meki etui i krpicu za čišćenje u svom izvornom pakiranju. Međutim, određeni artikli mogu uključivati vrećicu od tkanine, što zapravo istovremeno služi kao zaštitna futrola i krpica za čišćenje zbog svojih mikrovlakana.

    Također ne možemo odrediti boju ili vrstu etuija u kojem će vaše naočale biti dostavljene. To isključivo određuje proizvođač.

  • Gdje mogu naći popis svih marki koje nudite?

    Ponosni smo jer nudimo dizajnerske sunčane naočale, dioptrijske okvire i skijaške naočale više od 80 svjetski poznatih marki. Možete vidjeti čitav popis marki koje nudimo ako kliknete ovdje.

  • Možete li mi reći vraća li se određeni artikal na zalihe?

    Trenutno nismo u mogućnosti reći vam kad će se određeni artikal vratiti u zalihe.

    Važna nam je brza isporuka proizvoda i uvijek nastojimo imati najpopularnije artikle na zalihama, bez obzira na sve. Međutim, ako vidite artikal na našoj web-stranici koji je dostupan, ali ga nema na zalihama, pokušat ćemo, naravno, osigurati najbržu moguću dostavu. U tom slučaju, procijenjeno vrijeme dostave uvijek se izračunava na stranici proizvoda odmah pokraj njegove slike.

  • Gdje mogu pronaći vaš vodič za veličine?

    Ne želimo vam poslati naočale koje vam ne stoje ispravno i zato je naš brzi vodič za veličine dostupan na svim stranicama proizvoda. Samo kliknite na karticu "Veličine" odmah ispod slike i probajte naš trik za veličinu pomoću kreditne kartice. Kao što uvijek napominjemo, za veliku većinu ljudi M je prava veličina. Vjerojatno će biti prava veličina i za vas.

    Postoje i drugi načini kako možete biti sigurni da birate pravu veličinu:
    Provjeravajući veličinu trenutnih okvira koje posjedujete
    • Mjereći svoje trenutne okvire
    • Isprobavajući naše Magic mirror

    Želite li znati više? Kliknite ovdje.

  • Kako znam da će mi naočale pristajati?

    Ako znate samo nekoliko osnovnih pravila, biranje pravog para i uzbudljivo je i lako.

    Nudimo razne filtre za pretraživanje kako biste suzili izbor, ali najvažniji čimbenik koji treba uzeti u obzir jest vaš oblik lica:

    Okrugla lica obično su jednako široka koliko su duga, sa zaobljenom linijom čeljusti i zaobljenim jagodicama. Obrazi su puni i širi od čela. Preporučujemo pravokutne okvire, u idealnom slučaju s oštrim linijama, kako bi vizualno omekšali vaše jagodice. Okviri s polu-rubovima odličan su izbor za vizualno produžavanje vašeg lica.

    Kvadratna lica imaju jagodice, čelo i liniju čeljusti iste širine. Trebali biste isprobati okrugle, ovalne ili mačkaste okvire koji će omekšati čeljust. Ako tražite pravokutni okvir, onda se pobrinite da ima okrugle rubove.
    Ako vam je lice duže nego šire (imate dugo čelo, visoke jagodice i zaobljenu liniju čeljusti), trebali biste isprobati okvire koji su maksimalno pokriveni lećama. Predimenzionirani okviri odličan su izbor za vas. To će dati privid dodatne širine lica i pomoći će vam razbiti dužinu lica.

    Srcolika lica, također poznata kao trokutasta, karakterizira široko čelo i mala brada. Vaš izbor trebali bi biti kvadratni ili pravokutni okviri koji će uravnotežiti vaše crte lica. Okrugli i ovalni okviri također pristaju toj vrsti lica.

    Ovalna lica imaju jagodice malo šire od čela i brade i oblikom podsjećaju na jaje. Smatraju se savršenim oblikom i trebala bi moći nositi većinu stilova okvira. Možete slobodno eksperimentirati s raznim oblicima. Važan čimbenik jest veličina.

  • Što moram znati ako želim naručiti dioptrijske naočale online?

    Postoji nekoliko osnovnih pojmova na koje ćete naići na našoj web-stranici prilikom naručivanja dioptrijskih leća. U nastavku slijedi kratak opis svakog od njih:

    Sfera (SPH) označava propisanu snagu dioptrije. Sfera pokazuje koliku moć uvećavanja vaše leće moraju pružiti kako bi ispravile vaš vid.

    Cilindar (CYL) je količina snage leće koja je potrebna za ispravljanje vašeg astigmatizma. Astigmatizam je stanje u kojem je rožnica nepravilno oblikovana, što uzrokuje zamagljen vid. Ako na receptu za vaše naočale nije naznačena snaga cilindra, nemate astigmatizam i trebali biste ostaviti ta polja praznima prilikom naručivanja.

    Os označava stupanj i smjer vašeg astigmatizma. Ako na receptu za vaše naočale nije naznačena snaga cilindra, nemate astigmatizam i trebali biste ostaviti ta polja praznima prilikom naručivanja.

    Pupilarna udaljenost (PD) jest udaljenost između središta vaših zjenica, prikazana u milimetrima. Pupilarna udaljenost upotrebljava se za poravnavanje leća preko središta zjenica radi savršene jasnoće. Imate li problema s nalaženjem svoje vrijednosti PD-a na receptu za naočale? Upotrijebite naše ravnalo za PD.

    U slučaju da vam nešto nije jasno, molimo obratite se našoj Službi za korisnike pomoću jedne od mogućnosti za kontakt u nastavku i javit ćemo vam se što je prije moguće.

  • Dolaze li naočale s jamstvom?

    Da, u eyerimu nudimo vlastito 2-godišnje jamstvo za sve proizvode.

    Svaki proizvođač određuje jamstvo na drukčiji način. Neke su marke pokrivene samo 6 mjeseci, dok su druge pokrivene do 24 mjeseca. Postoje tisuće različitih uvjeta, definicija i zemljopisnih ograničenja. U eyerimu vas želimo rasteretiti, tako da se ne morate zamarati time. Zato nudimo vlastito 2-godišnje jamstvo - bez ikakvih obaveza. Morate samo sačuvati eyerimov račun (papirnati ili poslan e-poštom) koji dobijete nakon naručivanja kod nas. To je vaša potvrda o jamstvu.

    Jamstvo pokriva sva oštećenja u proizvodnji* bez iznimke. Jamstvo ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenom svakodnevnom upotrebom (npr. ogrebotine) i štetu koja proizlazi iz pogrešne upotrebe proizvoda ili nezgode.

    * Oštećenja u proizvodnji obuhvaćaju sve nedostatke koji proizlaze iz procesa proizvodnje i neusklađenosti sa standardima koje je proizvođač postavio za određeni proizvod (oštećeni zglobovi, promjena boje itd.). Oštećenja u proizvodnji ne uključuju nedostatke u dizajnu koji se mogu pripisati dizajnu proizvoda, a ne procesu proizvodnje.

  • Nudite li veleprodajni popust za kupnju na veliko?

    Budući da smo isključivo online trgovac na malo i službeni prodavač svih marki na www.eyerim.hr, prodajemo izravno javnosti - stoga ne nudimo prodaju na veliko.

  • Nudite li zamjenske dijelove kao što su ručke ili leće na svojoj web-stranici?

    Sve sunčane, dioptrijske ili skijaške naočale čije izvorno pakiranje uključuje bilo koje zamjenske dijelove bit će vam dostavljene sa svim reklamiranim dodacima.

    Međutim, na eyerimu ne prodajemo zamjenske dijelove poput ručki, leća ili jastučića za nos kao zasebne proizvode.

  • Kad počinje jamstveni rok?

    To se razlikuje ovisno o načinu plaćanja.

    Ako ste prilikom naplate odabrali plaćanje pouzećem, vaš jamstveni rok počinje kad vam dostave narudžbu.

    Ako način plaćanja koji ste odabrali prilikom naplate uključuje bilo koju vrstu plaćanja unaprijed (kreditna/debitna kartica), vaš jamstveni rok počinje kad predate narudžbu.

Povrat robe i novca

  • Je li moguće vratiti naočale koje sam primio/la?

    Da, naravno. Zahvaljujući našem 30-dnevnom pravilu o povratu, kupujete bez rizika.

    U slučaju da proizvod koji ste naručili ne ispunjava vaša očekivanja ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga poslati natrag u roku od 30 dana nakon primitka.

    Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

  • Kako vam mogu vratiti naručeni artikal?

    Kao i sve na eyerimu, povrati su iznimno laki i jednostavni. Sve što trebate napraviti jest pažljivo zamotati svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili te nam ga poslati natrag na adresu:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovakia

    Kako biste vidjeli čitav naš Vodič za povrat, korak po korak, kliknite ovdje.

  • Koja su vaša opća Pravila o povratu?

    Ako želite vratiti neispravan ili pogrešan artikal, molimo kliknite ovdje kako bismo to riješili. Ako trebate novi obrazac za povrat, molimo kliknite ovdje.

    Želite li vratiti nešto? Nema problema!
    • Možete vratiti bilo koji artikal i dobiti povrat novca, u roku od 30 dana od primitka izvorne narudžbe.
    • Ako želite drukčiju veličinu ili boju, molimo vratite neželjeni artikal i predajte novu narudžbu.
    • Nema potrebe da nas obavještavate o vraćanju nečega, samo ispunite obrazac za povrat iz svog paketa i priložite ga prilikom povrata.
    • Nadoknadit ćemo vam iznos koji ste platili za svoj artikal, uključujući artikle na rasprodaji putem vašeg prvobitnog načina plaćanja.
    • Ne možemo nadoknaditi troškove dijelova koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s lećama možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.
    • Artikli su vaša odgovornost sve dok ne dođu do našeg skladišta, zato se pobrinite da su pravilno zapakirani i da se ne mogu oštetiti putem!
    • Artikal se mora vratiti u izvornoj ambalaži koja sadrži kutiju i sve dodatke koje ste primili, a sve oznake autentičnosti i pečati proizvođača moraju i dalje biti pričvršćeni.
    • U malo vjerojatnom slučaju da nam se artikal vrati u neprikladnom stanju ili izvan 30 dana obuhvaćenih pravilima o povratu, možda ćemo vam ga morati poslati natrag.
    • Nismo odgovorni za artikle koji nam se vrate greškom. Ako želite da vam ih vratimo, možemo zatražiti da pokrijete troškove dostave.
    • Ovisno o dostupnom mogućnostima u vašoj zemlji, bit ćete odgovorni za troškove vraćanja svih artikala.
    • Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas. Molimo nabavite dokaz o slanju.

    Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

  • Kako ispuniti obrazac za povrat?

    Jednostavno je! Samo pratite upute na obrascu i pazite da sve točno napišete. Trebat će nam te pojedinosti za obradu vašeg povrata. Nakon što ga ispunite, ubacite obrazac u paket s artiklima koje vraćate.
    how to use discount voucher
    Pogledajte malo kako bi to trebalo napraviti: 

  • Smijem li vratiti artikal radi zamjene umjesto povrata?

    Ne možemo ponuditi zamjenu vraćenih artikala i svi vraćeni artikli bit će automatski otkazani, uz povrat novca.

    Ako želite naručiti drugu veličinu, boju ili potpuno drukčiji model, sve što trebate napraviti jest predati novu narudžbu na našoj web-stranici.

  • Nadoknađujete li troškove dostave ako nešto vratim?

    Morate snositi troškove vraćanja proizvoda. Međutim, vaši troškovi povrata bit će nadoknađeni u nekim okolnostima, primjerice ako primite pogrešan ili neispravan proizvod.

    Nažalost, također ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

  • Nadoknađujete li troškove dioptrijskih leća?

    Nažalost, također ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

    Ako želite zadržati leće, poslat ćemo vaš vraćeni artikal u naš laboratorij kako bismo stručno odvojili vaše dioptrijske leće i poslali vam ih natrag. Međutim, savjetujemo vam da ne upotrebljavate te leće s drugim okvirima jer su izrađene po mjeri za određeni okvir i mogle bi naštetiti vašem vidu ako se budu upotrebljavale s drukčijim oblicima i veličinama okvira.

    NAPOMENAMorate snositi troškove vraćanja proizvoda. Ako želite naručiti drugu veličinu, boju ili potpuno drukčiji model, sve što trebate napraviti jest predati novu narudžbu na našoj web-stranici.

  • Jeste li već primili moj vraćeni artikal?

    Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni artikal, obavijestit ćemo vas e-mailom. Može potrajati do 10 radnih dana od dana kad ste poslali povrat do trenutka kad nam se dostavi natrag.

    Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda i čuvajte ga na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen, tako da možete pratiti njegovo putovanje i držati ga na oku dok ne stigne do nas.

  • Vratio/la sam artikal i novac mi je pogrešno vraćen.

    Uistinu nam je žao ako smo pogriješili. Molimo obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo to riješili.

    Međutim, imajte na umu da ne možemo izvršiti povrat za dioptrijske leće i naknadu za plaćanje pouzećem.

  • Što ako sam zaboravio/la uključiti obrazac za povrat u paket?

    Zaboravili ste uključiti obrazac za povrat u svoj paket? Ne brinite - naš tim za povrat vjerojatno će prepoznati narudžbu prema vašem imenu pa ćemo znati da je paket vaš.

    Nakon što obradimo i pregledamo vašu narudžbu, poslat ćemo vam e-mail kako bismo vas obavijestili da je sve u redu i da možete očekivati povrat novca u narednim danima.

  • Za koliko ću vremena primiti povrat?

    Dužni smo pokrenuti povrat sredstava u roku od 14 kalendarskih dana nakon što povučete svoju kupnju. Međutim, nismo dužni pokrenuti povrat sredstava ako ne primimo povrat robe ili dokaz o slanju.

    Nakon što pokrenemo povrat, potrebno je 2 - 5 radnih dana kako biste ponovno vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o vašoj kreditnoj kartici, vrsti računa i pravilima vaše banke.

  • Primio/la sam neispravan ili oštećen artikal, što da radim?

    Bit će nam jako žao ako vam se to ikad dogodi. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i želimo odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

    Čim otkrijete pogrešku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike uz:
    • broj svoje narudžbe
    • ime neispravnog artikla
    • opis pogreške, u idealnom slučaju sa slikama

    Nakon što primimo vaš oštećeni ili neispravni proizvod, nadoknadit ćemo vam troškove slanja i poslati vam zamjenski artikal/povrat novca što je brže moguće.

  • Smijem li osobno vratiti artikal?

    U ovom trenutku nismo u mogućnosti obraditi osobne povrate. Molimo slijedite naš Vodič za povrat i pošaljite nam artikal natrag putem standardne pošte ili bilo koje dostavljačke tvrtke po vašem izboru.

    Poslat ćemo vam e-mail kad naš tim za povrat obradi vaš paket i pregleda vraćeni artikal.

  • Platio/la sam pouzećem, kako mogu primiti povrat novca?

    Sve povrate novca pokrećemo elektroničkim putem. Ako ste predali narudžbu uz odabrano plaćanje pouzećem i vraćate proizvod, molimo javite nam se u međuvremenu na kontakt@eyerim.hr i navedite sljedeće:
    • svoj IBAN ili broj bankovnog računa
    • puno ime vlasnika računa
    • punu adresu vlasnika računa

    Javit ćemo vam se čim primimo vaš artikal i odmah ćemo izdati povrat sredstava.

    Molimo imajte na umu da se sredstva plaćena pouzećem vraćaju putem bankovnih prijenosa i ne prihvaćaju se druge mogućnosti.

  • Kako mogu primijeniti 2-godišnje jamstvo?

    Kako bismo procijenili je li oštećenje pokriveno jamstvom, molimo pošaljite nam slike i opis nedostatka na kontakt@eyerim.hr i javit ćemo vam se s daljnjim uputama.

    Kad primimo vaš artikal, poslat ćemo ga proizvođaču radi provjere jamstva. Molimo imajte na umu da taj proces može potrajati do 30 dana.

    Ako je oštećenje pokriveno jamstvom*, zamijenit ćemo ga ispravnim primjerkom i besplatno vam ga poslati. Ako ne želite zamjenu ili proizvod više nije dostupan, pokrenut ćemo potpuni povrat novca. Molimo imajte na umu da u slučaju artikala koje trenutno nemamo na zalihama, može trebati više vremena dok vam ne pošaljemo zamjenu.

    *Jamstvo pokriva sva oštećenja u proizvodnji bez iznimke. Jamstvo ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenom svakodnevnom upotrebom (npr. ogrebotine) i štetu koja proizlazi iz pogrešne upotrebe proizvoda ili nezgode.

  • Kako mogu dobiti novi obrazac za povrat?

    Ne možete pronaći svoj obrazac za povrat? Ne brinite, možete ispisati novi ovdje.

    Samo pratite upute na obrascu i obavezno sve ispravno napišite. Trebat će nam te pojedinosti kako bismo obradili vaš povrat. Kad ispunite obrazac, ubacite ga u paket zajedno s artiklima koje vraćate.

Isporuka i dostava

  • Koje je vrijeme dostave?

    Čuvamo sve najpopularnije artikle izravno u svom skladištu kako bismo bili sigurni da vam ih možemo odmah isporučiti. Ti se proizvodi lako prepoznaju na web-stranici - označeni su s "Na zalihama" i šaljemo ih u roku od 24 sata.

    Ostali su dostupni, ali ne u našim zalihama i obično ih šaljemo u roku od 11 radnih dana. Procijenjeno vrijeme dostave za svaki proizvod navedeno je na odgovarajućoj stranici proizvoda.

  • Mogu li pratiti dostavu svoje narudžbe?

    Da, naravno! Imamo pouzdane međunarodne partnere za dostavu diljem Europe i narudžba vam se uvijek isporučuje pomoću usluge koja se može pratiti.

    Kad vam isporučimo narudžbu iz svog skladišta, primit ćete e-mail s potvrdom isporuke, skupa s kodom za praćenje koji možete upotrijebiti kako biste držali svoj paket na oku. Jednostavno kliknite na poveznicu za praćenje u tom e-mailu kako biste vidjeli ažurirane podatke o praćenju.

  • Što da radim ako moj kod za praćenje ne radi?

    Kod nekih dostavljačkih službi može trebati 1 - 4 dana za aktiviranje informacija za praćenje.

    Ako se vaše informacije za praćenje ne ažuriraju unutar tog razdoblja ili vaš paket negdje zapne, obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo vam pomogli.

  • Je li isporuka stvarno besplatna?

    Da, eyerim nudi besplatnu dostavu ravno do vaših vrata za sve proizvode. Isporuka je potpuno besplatna za sve zemlje EU-a.

    Međutim, imajte na umu da morate snositi troškove vraćanja proizvoda.

  • Zašto moram dodatno platiti plaćanje pouzećem?

    Molimo imajte na umu da plaćanje pouzećem nije način isporuke. Svi načini isporuke (osim ekspresnog slanja) besplatni su.

    Plaćanje pouzećem, s druge strane, način je plaćanja putem kojeg odlučujete platiti po dolasku vaše narudžbe. U nekim zemljama plaćanje pouzećem može se dodatno naplatiti.

  • Koje dostavljačke službe upotrebljavate?

    Imamo pouzdane međunarodne partnere za dostavu diljem Europe i narudžba vam se uvijek isporučuje pomoću usluge koja se može pratiti te, naravno, besplatno.

    Dostavljačka služba može se razlikovati na temelju vašeg načina plaćanja ili zemlje iz koje kupujete te je uvijek naznačena prilikom naplate. Za Hrvatsku trenutno dostavljamo putem: DPD

  • Mogu li preusmjeriti svoju pošiljku na drugu adresu?

    Zbog općih pravila možemo promijeniti vašu adresu za dostavu samo ako vaša narudžba još nije poslana. Ako želite ažurirati adresu za dostavu ili podatke za kontakt u tom trenutku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike i javite nam svoju novu adresu za dostavu.

    Ako je vaša narudžba već isporučena, više ne možemo jamčiti nikakve promjene i savjetujemo vam da stupite u kontakt s dostavljačkom službom koja će vam dostaviti paket u vašoj zemlji te ih zamolite da preusmjere vaš paket na traženu adresu.

    Većina dostavljača radi tijekom uobičajenog radnog vremena i mogu zahtijevati potpis pri primitku, zato predlažemo da vam se narudžba dostavi na adresu na kojoj će netko biti dostupan da je preuzme.

  • Što ako ne budem prisutan/a kad moja narudžba stigne?

    Većina dostavljača obično vas nazove ili ostavi tekstualnu poruku s unaprijed procijenjenim vremenom dolaska. Ako ne budete prisutni kad vaš paket stigne, obično možete dogovoriti drugi datum i vrijeme dostave ili preuzeti svoj paket na najbližem mjestu za preuzimanje.

    Pravila dostave razlikuju se od dostavljača do dostavljača, stoga vam savjetujemo da pratite sve upute koje primite od naših partnera za dostavu u vezi s promjenama dostave.

  • Mogu li odabrati određeno vrijeme ili dan za dostavu?

    Nije moguće navesti točno vrijeme i datum kad će vam dostaviti narudžbu. Naznačit će vam se samo procijenjeno vrijeme dostave narudžbe prilikom naplate i u e-mailu za potvrdu narudžbe.

    Međutim, u slučaju da zbog nekog razloga morate odgoditi isporuku, a vaša narudžba nije još isporučena, molimo obratite se našoj Službi za korisnike i javite nam datum kad želite da vam se paket isporuči.

    Kad vam isporučimo narudžbu iz svog skladišta, primit ćete e-mail s potvrdom isporuke, skupa s kodom za praćenje koji možete upotrijebiti kako biste držali svoj paket na oku. Jednostavno kliknite na poveznicu za praćenje u tom e-mailu kako biste vidjeli ažurirane podatke o praćenju.

  • Možete li mi dostaviti narudžbu na poslovnu adresu?

    Možemo vam dostaviti i na adresu stanovanja i na vaše radno mjesto. Većina dostavljača radi tijekom uobičajenog radnog vremena i mogu zahtijevati potpis pri primitku, zato predlažemo da vam se narudžba dostavi na adresu na kojoj će netko biti dostupan da je preuzme.

  • Što se događa ako ne pokupim svoj paket?

    Većina dostavljača obično vas nazove ili ostavi tekstualnu poruku s unaprijed procijenjenim vremenom dolaska. Ako ne budete prisutni kad vaš paket stigne, obično možete dogovoriti drugi datum i vrijeme dostave ili preuzeti svoj paket na najbližem mjestu za preuzimanje.

    Ako ne uspijete preuzeti ili predići paket unutar traženog roka, bit će automatski poslan natrag u naše skladište. Ne brinite, nakon što stigne do nas, stupit ćemo u kontakt s vama i ponovno ga isporučiti ako još uvijek budete zainteresirani.

    Molimo imajte na umu da možemo samo jednom ponovno poslati vaš paket i da će se vaša narudžba automatski poništiti nakon drugog neuspjelog pokušaja dostave.

Tehnička pitanja

  • Kako se mogu prijaviti za primanje vašeg newslettera?

    Ako odlučite prijaviti se za naš newsletter, nema šanse da ćete propustiti bilo koje vijesti ili naše najnovije ponude.

    Najlakši način za prijavu jest da odete na dno naše početne stranice, unesete svoju adresu e-pošte i to je to - službeno ste se pretplatili na naš newsletter. Štoviše, ako se tu pretplatite, dobit ćete popust za dobrodošlicu.

  • Imam problema s prijavom na račun

    Ako dođete na našu stranicu za prijavu i dobijete poruku koja kaže da vam je adresa e-pošte/lozinka nevažeća, pratite sljedeće korake:

    • Provjerite jeste li uspješno napravili račun kad ste se pokušali registrirati prvi put - trebali ste primiti e-mail "Dobrodošli na eyerim" od nas. Ako niste primili taj e-mail, to može značiti da ste pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte tijekom registracije i da vaš račun nije ispravno napravljen.
    • Imajte na umu da nećete napraviti račun ako se prijavite za naš newsletter i da je za to potrebna zasebna registracija
    • Provjerite dvaput upotrebljavate li istu adresu e-pošte i lozinku kojima ste se registrirali
    • Ako se ne možete sjetiti lozinke, kliknite na poveznicu "Zaboravili ste lozinku?" na stranici za prijavu. Molimo unesite svoju adresu e-pošte i poslat ćemo vam e-mail s poveznicom koja će vam omogućiti da ponovno postavite lozinku i napravite novu za svoj račun.
    • Ako se nakon toga još uvijek ne uspijete prijaviti, obratite se našoj Službi za korisnike, navodeći što je moguće više pojedinosti o problemu, uključujući snimke zaslona bilo koje poruke o pogrešci koju dobijete i što ste dosad napravili kako biste pokušali riješiti problem.

  • Moram li napraviti račun kako bih kupovao/la kod vas?

    Ne, ne morate.

    Uvijek ćete od nas primiti sve novosti o narudžbi putem e-maila. Međutim, ako se registrirate, onda će vaše sljedeće kupnje biti brze kao munja i lako ćete ih dovršiti. Možete mijenjati i uređivati svoje adrese bilo kad, provjeravati prethodne narudžbe, ažurirati svoje podatke o računu i uštedjeti vrijeme prilikom naplate svaki put kad se vratite.

    Molimo imajte na umu da se promjene podataka o računu neće odraziti na vašu trenutnu narudžbu, npr. ako ažurirate adresu za dostavu, primijenit će se tek na vašu sljedeću narudžbu.

  • Kako mogu otkazati pretplatu na vaše e-mailove/newslettere?

    Ako više ne želite biti pretplaćeni na naše newslettere, možete jednostavno otkazati pretplatu klikom na poveznicu "Otkaži pretplatu" u jednom od naših newslettera koje ste nedavno primili.

    Ako se kasnije predomislite i budete htjeli ponovno se pretplatiti, možete to napraviti na isti način kao i prvi put. Međutim, nećete dobiti još jedan kod za popust za dobrodošlicu.

  • Zaboravio/la sam lozinku, kako da je ponovno postavim?

    Ako ste zaboravili lozinku, stvarno je jednostavno vratiti se na račun.

    Otiđite na našu stranicu za prijavu putem klika ovdje ili je nađite u gornjem desnom kutu zaslona. Kliknite na poveznicu "Zaboravili ste lozinku?" i unesite svoju adresu e-pošte. Zatim ćete primiti e-mail s poveznicom za ponovno postavljanje vaše lozinke.

  • Imam problema s plaćanjem na vašoj web-stranici, što da radim?

    Zaista nam je žao ako ste naišli na bilo kakve probleme s plaćanjem prilikom naplate.

    Molimo uvijek provjerite jesu li svi podaci koji su potrebni u procesu plaćanja ispravni, poput broja kartice, imena, adrese e-pošte itd. Ako još uvijek imate problema s određenim načinom plaćanja, najlakši način da završite svoju kupnju jest da prijeđete na neki drugi s popisa, ako je moguće.

    Ako još uvijek ne možete platiti, obratite se našoj Službi za korisnike, navodeći što je moguće više pojedinosti o problemu, uključujući snimke zaslona bilo koje poruke o pogrešci koju dobijete i što ste dosad napravili.

  • Nisam primio/la e-mail s potvrdom narudžbe, je li sve u redu?

    Ako ne možete pronaći potvrdu svoje narudžbe u pristigloj pošti, pratite sljedeće korake:

    • Provjerite mapu "Spam" ili "Promocije" u svom sandučiću
    • Provjerite jeste li ispravno dovršili narudžbu (uspješno plaćanje)

    Ako još uvijek ne možete naći potvrdu svoje narudžbe, vjerojatno ste pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte ili vaše plaćanje nije uspješno obrađeno. Molimo, obratite se našoj Službi za korisnike sa što više pojedinosti o problemu i pokušat ćemo ga riješiti za vas.

eyerim collection

  • Koje je procijenjeno vrijeme dostave dioptrijskih naočala iz eyerim collection?

    Procijenjeno vrijeme dostave dioptrijskih naočala iz eyerim collection jest od 9 do 10 radnih dana.

    Dioptrijske leće bit će u izradi praktički odmah nakon završetka vaše narudžbe na web-stranici eyerim. Kad dioptrijske leće budu gotove i postavljene u vaše odabrane okvire, dioptrijske naočale bit će na putu do vas.

  • Što uključuje pakiranje dioptrijskih naočala iz eyerim collection?

    Nakon što naručite dioptrijske naočale iz eyerim collection na našoj web-stranici, dobit ćete pakiranje koje sadrži čvrstu zaštitnu futrolu u crnoj boji s crnom maramicom za čišćenje i dioptrijske naočale koje ste odabrali.

  • Je li moguće vratiti dioptrijske naočale iz eyerim collection?

    Da, apsolutno. Zahvaljujući našem pravilu povratka od 30 dana, kupovina na eyerimu ne predstavlja rizik.

    U slučaju da proizvod koji ste naručili ne ispunjava vaša očekivanja ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga poslati natrag u roku od 30 dana nakon primitka.

    Kako biste vidjeli naš Vodič za povratak, kliknite ovdje.

  • Cena korekcijskih leč je vključena v končno ceno. Kako mi boste vrnili denar?

    Če se odločite, da boste vrnili korekcijska očala eyerim collection, vam bomo povrnili celotno ceno. Tudi če so korekcijske leče bile za vas izdelane po meri in/ali če so bili lečam dodani dodatni filtri (zaščita pred modro svetlobo, fotokromatske leče itd.), vam bomo povrnili celotno ceno, ki ste jo plačali. Preprosto, nakupovanje brez tveganja!

    OPOMBA: Vračilo celotne cene se nanaša samo na korekcijska očala eyerim collection. V primeru, da boste izbrali katera koli druga oblikovalska korekcijska očala s korekcijskimi lečami, vam bomo vrnili samo denar za okvir, ki ste ga vrnili, medtem ko so korekcijske leče izdelane po meri glede na vaše individualne potrebe.

  • Kako mogu platiti naručeni proizvod iz eyerim collection?

    Možete upotrijebiti bilo koju od niže navedenih vrsta plaćanja kako biste platili svoje dioptrijske naočale iz eyerim collection:

    • Kreditna kartica

    Internetska plaćanja na eyerimu brza su poput munje i vrlo ozbiljno shvaćamo vašu sigurnost, stoga su vaši podaci sigurni kod nas. Sve transakcije obrađuju se putem šifriranog pristupnika i upotrebljavamo sigurnosne sustave i sustave za sprječavanje prijevara koji su vodeći u industriji.

     

  • Hoćete li izdati račun za moju narudžbu proizvoda iz eyerim collection?

    Svakoj narudžbi s eyerima prilažemo račun, pa tako i narudžbama iz eyerim collection. Račun možete pronaći u e-pošti s potvrdom prilikom otpreme narudžbe. Također ga prilažemo u papirnom obliku unutar vašeg paketa.

  • Koje su dioptrijske leće uključene u cijenu okvira iz eyerim collection?

    Svaka je leća napravljena tehnologijom Hard Multi Xtra koja sadrži vrhunske značajke. Leće su:

    • otporne na ogrebotine
    • otporne na mrlje
    • otporne na prašinu
    • protureflektirajuće
    • sadrže UV filtar

    Sve te tehnologije uključene su u cijenu dioptrijskih naočala iz eyerim collection.

    Ako sve te tehnologije nisu dovoljne, možete dodati druge nadogradnje: zaštitu od plavog svjetla, fotokromatske leće (koje se same zatamnjuju), dioptrijske naočale sa zaštitom od sunca ili leće sa zaštitom od sunca, zajedno s tehnologijom polarizacije. Imajte na umu da te dodatne nadogradnje nisu uključene u cijenu naočala iz eyerim collection.



  • Je li moguće naručiti naočale iz eyerim collection s ostalim naočalama s web-stranice eyerim?

    Naravno! Moguće je kombinirati bilo koje naočale unutar jedne narudžbe s naše web-stranice.

    Međutim, dioptrijske naočale iz eyerim collection izrađuje i šalje vam izravno proizvođač, tako da ćete dobiti dva zasebna paketa.



  • Je li moguće naručiti različite veličine dioptrijskih naočala iz eyerim collection?

    Ne, nije moguće. Svi proizvodi iz eyerim collection rade se u samo jednoj univerzalnoj veličini. Takva veličina obično savršeno pristaje većini ljudi.

  • Kako je moguće da je cijena dioptrijskih naočala iz eyerim collection tako niska?

    Ostali prodavači naočala prolaze kroz prilično dug proces s proizvođačima, distributerima i ostalim prodavačima sve dok dioptrijske naočale ne dođu do vas. Takav postupak, naravno, košta više: sa svim naknadama za distribuciju, najamninama, troškovima prodaje i isporuke.

    Izbacili smo posrednike i tako možete dobiti kvalitetne dioptrijske naočale, baš kao u ostalim maloprodajnim trgovinama, po mnogo nižoj cijeni.

  • Od kojih su materijala napravljene dioptrijske naočale iz eyerim collection?

    Dioptrijske naočale iz eyerim collection napravljene su od 4 različita materijala: acetat, metal, plastika, titan

    Acetat je napravljen od održivih izvora. Lagan je, ali čvrst, izdržljiviji od klasičnog plastičnog materijala.
    Metal je čvrst, izdržljiv i savitljiv materijal, također je otporan na koroziju.
    Plastični materijal spada u obitelj pristupačnih i laganih materijala, dostupnih u raznim bojama.
    Titan je izuzetno izdržljiv materijal. Okviri od titana fleksibilni su, ali nakon savijanja vratit će se u prvobitni oblik.

  • Pitanja o narudžbi
  • Plaćanje, promocije i bonovi
  • Proizvodi, marke i zalihe
  • Povrat robe i novca
  • Isporuka i dostava
  • Tehnička pitanja
  • eyerim collection
  • Kako vratiti
  • Pitanja